FEM COSTAT A LA COORDINADORA D'AMPA D'ESCOLES PÚBLIQUES DEL MASNOU

PREINSCRIPCIONS CURS 2013-2014

de l’11 al 22 de març de 2013

Benvolgudes famílies:

Des de la Coordinadora d’AMPA’s de les Escoles Públiques del Masnou, volem recordar-vos la necessitat d’inscriure als vostres fills/es dins les dates establertes tant a primària com a secundària.

Aquest any especialment, totes les famílies que voleu portar al vostre fill/a a una escola pública del municipi, heu d’omplir les opcions de l’imprès de preinscripcions amb els codis corresponent a les 5 escoles públiques del Masnou per ordre de preferència (per Educació Infantil i Primària) i dels 2 Instituts públics (per Secundària).

La gran qualitat educativa dels centres públics fa que sigui una opció prioritària de moltes famílies però una vegada més, des de l’Administració i davant la falta de sol·licituds cap a l’escola privada, es pretén obligar a les famílies a renunciar al seu dret d’elecció.

Reiterem la nostra postura d’anys anteriors, i així li hem manifestat al Departament d’Ensenyament i a la Regidora d’Ensenyament de l’ajuntament del Masnou, de no acceptar que es vulneri el dret d’elecció de les famílies al tipus d’educació i escola que volen pels seus fills/es.

Des de la Coordinadora hem sol·licitat una reunió amb el Departament d’Ensenyament per seguir avançant en la millora de la qualitat educativa al Masnou.

Us seguirem informant properament.

COORDINADORA D’AMPA’S D’ESCOLES PÚBLIQUES DEL MASNOU

PER L’ESCOLA PÚBLICA “LA NOSTRA”