Jornades per la Sobirania Energètica

Durant el mes de Març es celebraran al Masnou les Jornades per la Sobirania Energètica, un esdeveniment que pretén demostrar que un altre model energètic és possible i molt necessari.

JE_Capçalera

El model energètic que s’ha imposat a la nostra societat és un dels exemples més cruents del neoliberalisme salvatge causant de desigualtats i empobriment de la població contra el que ens rebel·lem. L’actual oligopoli energètic concentra beneficis milionaris a través de l’abús sobre els consumidors i deixant exclosos les més vulnerables, víctimes de la pobresa energètica. És per això que reivindiquem l’àmbit de l’energia com un més en el què recuperar sobiranies que ens han pres, lluitant contra l’oligopoli de les grans empreses, proposant alternatives basades en l’ús de les energies renovables produïdes arreu del territori, i qüestionant el model energètic en tota la seva magnitud.

És per això que durant els 3 primers caps de setmana de Març, organitzem les Jornades per la Sobirania Energètica, amb la presència de col·laboradores de SOM Energia, l’Aliança contra la Pobresa Energètica, Enginyers Sense Fronteres o la Xarxa per la Sobirania Energètica. Us esperem el dissabte 5 a la Pça. Marcel·lina Monteys, el dissabte 12 a la Pça. Ramón y Cajal i el divendres 18 a la Pça. d’Ocata.