Marxa del 1er de Maig – Dia Internacional del Treball

La CUP del Masnou participa a la marxa commemorativa de l’1 de maig, organitzada per la COS de Mataró. Aquesta marxa va discórrer pels carrers més cèntrics de la ciutat, i va acabar a la Plaça Gran amb la lectura de diversos manifests dels col:lectius i entitats organitzadores  sobre gènere, treball, immigració i drets socials.

Es va fer un acte de menció i reconeixement a Jordi Canal recentment desaparegut, una persona molt lluitadora i reconeguda tant a Mataró  com a la resta de la comarca, degut al seu treball incansable i a la seva implicació als diferents moviments socials, de la lluita sindicalista, a més a més de la defensa dels drets socials.

La participació  va ser molt representativa, amb gent vinguda principalment de la ciutat de Mataró i de les diferents poblacions de la comarca del Maresme, finalitzant amb un pica-pica a La Capsa, inaugurat en aquesta mateixa data i que pretén ser un Punt d’Informació Laboral, promogut per la COS Maresme.