Notícies de El Masnou

Exposició de fets i motius:

Fa un any es va firmar el “conveni entre el Departament de Territori i Sostenibilitat de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, l'Autoritat del Transport Metropolità, l'Ajuntament del Masnou i l’Empresa Casas, SA per a la millora de les comunicacions mitjançant la millora dels serveis regulars de transport públic de viatgers urbà i interurbà al Masnou”, sense l’elaboració de cap estudi previ que demostrés que aquest tipus de gestió era la més sostenible i eficient.

Com cada any, l'Esquerra Independentista volem reivindicar el Dia Internacional contra les violències masclistes. I ho farem de manera convençuda, ferma i combativa fins a eradicar qualsevol tipus de violència masclista, perquè ja són 33 les dones assassinades als Països Catalans aquest any, i aquests assassinats només són la part visible de totes les violències masclistes que patim dia rere dia.

MOCIÓ QUE PRESENTA EL GRUP MUNICIPAL DE LA CUP DEL MASNOU DE SUPORT A L’ALCALDESSA DE BERGA, MONTSE VENTURÓS.

MOCIÓ QUE PRESENTA EL GRUP MUNICIPAL DE LA CUP DEL MASNOU DE DE  SUPORT AL REGIDOR JOAN COMA I ROURA ARRAN DE LA INVESTIGACIÓ PER PRESSUMPTE DELICTE D’INCITACIÓ A LA SEDICIÓ

MOCIÓ QUE PRESENTA,  AL PLE DEL MES DE  SETEMBRE, EL GRUP MUNICIPAL DE LA CUP DEL MASNOU DE SUPORT A “SOM 27 I MÉS” ENCAUSATS PER LA TANCADA AL RECTORAT DE LA UAB EN DEFENSA DE LA UNIVERSITAT PÚBLICA.

Pàgines