Notícies de El Masnou

Exposició de fets i motius:

Fa un any es va firmar el “conveni entre el Departament de Territori i Sostenibilitat de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, l'Autoritat del Transport Metropolità, l'Ajuntament del Masnou i l’Empresa Casas, SA per a la millora de les comunicacions mitjançant la millora dels serveis regulars de transport públic de viatgers urbà i interurbà al Masnou”, sense l’elaboració de cap estudi previ que demostrés que aquest tipus de gestió era la més sostenible i eficient.

Com cada any, l'Esquerra Independentista volem reivindicar el Dia Internacional contra les violències masclistes. I ho farem de manera convençuda, ferma i combativa fins a eradicar qualsevol tipus de violència masclista, perquè ja són 33 les dones assassinades als Països Catalans aquest any, i aquests assassinats només són la part visible de totes les violències masclistes que patim dia rere dia.

MOCIÓ QUE PRESENTA EL GRUP MUNICIPAL DE LA CUP DEL MASNOU DE SUPORT A L’ALCALDESSA DE BERGA, MONTSE VENTURÓS.

MOCIÓ QUE PRESENTA EL GRUP MUNICIPAL DE LA CUP DEL MASNOU DE DE  SUPORT AL REGIDOR JOAN COMA I ROURA ARRAN DE LA INVESTIGACIÓ PER PRESSUMPTE DELICTE D’INCITACIÓ A LA SEDICIÓ

MOCIÓ QUE PRESENTA,  AL PLE DEL MES DE  SETEMBRE, EL GRUP MUNICIPAL DE LA CUP DEL MASNOU DE SUPORT A “SOM 27 I MÉS” ENCAUSATS PER LA TANCADA AL RECTORAT DE LA UAB EN DEFENSA DE LA UNIVERSITAT PÚBLICA.

El passat diumenge 19 de juny als jardins de Can Malet, vam reflexionar sobre el primer any de la nostra candidatura a l’Ajuntament, i vam presentar el butlletí d'informació popular La Formiga, una publicació que pretén donar una visió alternativa del nostre poble i trencar amb el discurs, sovint cofoi, que transmet El Masnou Viu, el butlletí elaborat per l’equip de govern del nostre Ajuntament.

La setmana passada es va produir el desallotjament del "banc expropiat", antiga sucursal de Caixa Catalunya, entitat rescatada amb diners públics per, després, ser venuda a una entitat privada. L’espai, va ser recuperat per veïnes del barri per a dur-hi a terme un projecte basat en l’autogestió, la solidaritat i el suport mutu.

Pàgines